companyFaqHeader

Algemeen

De Hobbyschool, onderdeel van het Centrum voor Avondonderwijs VZW, is één van de belangrijkste opleidingsverstrekkers voor hobbycursussen van België en Nederland. Deze hands-on opleidingen worden gegeven door gepassioneerde docenten die allemaal hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Ons doel? Jouw vrije tijd een creatieve twist geven!

Onze avond- en weekendcursussen zijn ontwikkeld door zelfstandige ondernemers en vakexperts met jarenlange ervaring in de praktijk. Zij leren je hun vak op een praktijkgerichte manier zodat jij ten volle geniet van je nieuwe vrijetijdsbesteding. Je bent dus verzekerd van professionele begeleiding van echte ervaringsdeskundigen.

Financieel

Het is mogelijk om een factuur te bekomen wanneer je op het moment van inschrijving in het bezit bent van een geldig ondernemingsnummer. Dit wil zeggen dat je al zelfstandige bent op het moment van inschrijving. Wanneer de firma het volledige cursusgeld heeft betaald, wordt er op eenvoudige aanvraag een factuur opgemaakt. Je stuurt dan een mailtje naar info@centrumvooravondonderwijs.be. Je vermeldt daarin je studentennummer, de firmagegevens, je naam en het facturatie-adres. Wij zorgen ervoor dat je binnen drie werkweken de factuur opgestuurd krijgt via de post.

Inschrijven is makkelijk:

• Je vult het online inschrijvingsformulier in.
  • Kies meteen je betaalmethode (online of via overschrijving).
  • Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
  • Hou er rekening mee dat je plaatsje in de klas pas verzekerd is wanneer je je inschrijfgeld ook effectief hebt betaald.

Na je betaling ontvang je een bevestigingsbrief. Deze bevestigingsbrief neem je mee naar de eerste les. Het is ook mogelijk om je in een van onze secretariaten in te schrijven. Betalen verloopt dan wel cashless via bankkaart of creditcard.

Opleidingen

Onze studenten doen zo’n drie tot zes maanden over een thuisstudie. Dit gemiddelde is gebaseerd op vier tot zes uur studeren per week. Je mag uiteraard ook langer of korter over jouw opleiding doen.