Hobbyschool.be TV

Thuiscursus Tekenen en Schetsen

Wil je graag professioneel leren tekenen en de beste technieken leren om 3D objecten, portretten, of gebouwen op papier te realiseren? Of wil je nieuwe schetstechnieken leren om schetsboeken te vullen en je eigen stempel te drukken op je creativiteit? Dan is een thuiscursus Tekenen en Schetsen helemaal jouw ding!

Kindertekeningen Analyseren, Photoshop, SketchUp 3D, Tekenen en Schetsen

Thuiscursus Muziekproducer

Wil je leren hoe je zelf muziek kan maken, professionele opnames kan verwezenlijken en welke programma's en instellingen je gebruikt om analoog of digitaal te mixen? Dan is de cursus muziekproducer jouw nieuwe bron van kennis om je muziektalent verder te ontwikkelen!

Muziekproducer Basis, Piano, Zang

Thuiscursus Copywriter

Wil je de geheimen kennen van een boeiende tekst? Wil je professioneel leren schrijven voor websites, reclame, kranten, etc.? Dan is de opleiding tot Copywriter helemaal op jou afgestemd. Schrijf je snel in, en leer schrijven als een pro!

videoRelatedCourses

Aquarelleren, Copywriter, Creatief Schrijven, Gedichten schrijven, Journalistiek