Hobby/Bartender

Bartender

Op zoek naar nieuwe smaken? Of organiseer je binnenkort een feestje? Volg dan een cursus of workshop tot bartender en verras je gasten met originele en lekkere drankjes.

unieke smaken

originele recepten

verrassende combinaties

je eigen creaties

leuke mixworkshops

zelf heerlijke drankjes mixen

ook alcoholvrije drankjes

les van echte smaakmakers

leuk met vrienden of familie

hobby mixologie

noCoursesWithinSubtheme Bartender

beSureOfYourFuture

Als je houdt van lekkere drankjes of als je graag gasten ontvangt, heb je altijd een streepje voor wanneer je een relevante cursus of workshop gevolgd hebt. Kan jij hippe mocktails maken of weet jij bij elk gerecht het perfécte biertje te serveren? Dan heffen vrienden en familie voor jou het glas!

Als liefhebber van ijstheeën is mijn honger naar nieuwe smaken nooit gestild. Ik hou ervan om mijn vrienden af en toe iets nieuws voor te schotelen en dat wordt me in dank afgenomen. - employerSpeaks

bartender

trendsCapitalized

Alcohol wordt steeds vaker achterwege gelaten en de alternatieven worden steeds hipper! Niet enkel geheelonthouders grijpen vaker naar alcoholvrije drankjes, maar ook wie al eens een glaasje lust, durft een virgin-versie bestellen. Verder is er ook steeds meer aandacht voor eerlijke handel en ecologische productie. Drankenmerken met een sterk verhaal verkopen de laatste jaren beter en beter.

Bartender, hundredPercentOfTheTime

Veel horecazaken hebben de voordelen ontdekt van een digitale menukaart. Klanten scannen een qr-code en kunnen meteen hun keuze maken. Geen onnodige drukkosten als de menukaart aangepast wordt en nooit kaarten te weinig. Misschien kan past zo'n qr-code ook wel op de bartafel in jouw keuken?

Ik volgde de cursus Ijstheeën en limonades om iets nieuws te leren en dat loont de moeite. Mijn huisgenoten vinden het fantastisch als ik weer op de proppen kom met een nieuw drankje of een extra woordje uitleg kan geven. De cursussen van deze school zijn echt een aanrader, of je nu al ervaring hebt of niet! - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Deze cursussen zijn heel erg populair als hobby. Er komen steeds meer cursisten op af die thuis spectaculaire drankjes op tafel willen zetten of die als amateurbartender iets nieuws willen maken. Onze docenten leren je de kneepjes van het vak en geven je persoonlijke feedback.

niceToKnowHeader

• Limonade zoals we het nu kennen, kwam voor het eerst voor in Parijs in de 17de eeuw. Het drankje werd zelfs zo populair dat de verkopers zich verenigden in de Compagnie des Limonadiers.
  • Frankrijk, Italië, Argentinië en Zuid-Afrika zijn enkele van de meest bekende wijnlanden. Toch zijn er ook steeds vaker verrassende locaties waar druiven geteeld worden. Denk maar aan Ethiopië, Georgië en Canada.