Leef je dromen in je vrije tijd!

De Hobbyschool is de ideale plek om je 'nieuwe ik' te ontdekken. Word je smartphonefotograaf, meubelmaker of pottenbakker? De mogelijkheden zijn eindeloos! Dankzij ons uitgebreide opleidingsaanbod start je vandaag nog met je nieuwe hobby.

Je kiest zelf de gepaste opleidingsvorm. Leer je graag nieuwe mensen kennen in je vrije tijd? Kies dan voor een groepsles of virtual class. Geniet je liever in eigen tempo van je nieuwe hobby? Ga dan voor een thuisstudie.

Onze enthousiaste docenten garanderen de ideale combinatie tussen bijleren en ontspannen. Dat doen ze door hun eigen passie en vakkennis met veel liefde over te dragen.

Voor elk wat wils

Voor handige harry's

Hou je ervan om ook in je vrije tijd de handen uit de mouwen te steken? Dat treft! Bij de Hobbyschool krijg je die kans tijdens onze hobbyopleidingen over Knutselen en Doe-het-zelf. Wat ga jij maken? Wij zijn alvast benieuwd naar jouw creaties!

IK ben EEN HANDIGE HARRY

Voor crea bea's

Bij de Hobbyschool breng jij je creaties tot leven via je favoriete kunstvorm. Denk daarbij aan Schilderen & tekenen, Fotografie, Muziek of Kleding. Heb je daarnaast nog een passie voor Kinderen? Ook dan vind je de geschikte hobby.

IK ben EEN CREA BEA

Voor groentjes

Toon je groene vingers tijdens een van onze groene hobbyopleidingen. Hou je van fauna? Verdiep je dan in ons Dierenthema. Voel je meer voor de flora? Dan passen onze hobbyopleidingen binnen het thema Tuin beter bij jou.

IK BEN EEN GROENTJE

Voor groeiers

Wil je liever aan je mentale welzijn werken tijdens je vrije uren? Of zoek je een ultiem rustmoment? Dan zijn onze hobbyopleidingen binnen de thema's Spiritueel je op het lijf geschreven!

IK ben EEN GROEIER

Voor foodies

Als foodie hou je van een lekker hapje en drankje in goed gezelschap. Je droomt er dan ook van om je kookkunsten te perfectioneren. Deze droom wordt werkelijkheid dankzij onze thema's Koken & bakken en Bartender. Krijg je ook al honger naar meer?

IK BEN EEN FOODIE

Voor letterzetters

Wil je graag je wildste fantasieën op papier zetten? En wil je jouw verhalen ondersteunen met leuke, zelfgemaakte beelden? Misschien leer je liever een nieuwe taal? Ga dan voor onze hobbyopleidingen Schrijven, Computer & media en Talen.

IK ben EEN LETTERZETTER