Kaartlezer, cpProfessionWithFuture

Verdiep je in de wereld van Lenormand Kaartlezen en ga op zoek naar antwoorden op de vragen waar jij mee zit. Dat is een unieke kans omdat deze mystieke hobby steeds meer aan populariteit wint. Logisch ook, want Lenormandkaarten zijn concreter, nauwkeuriger en praktischer dan de gekende Tarotlezing.

Schrijf je dus nu in voor deze spirituele hobbyopleiding en ontdek hoe je lenormandkaarten leest en interpreteert. Zo leer jij problemen en kansen herkennen, concrete voorspellingen maken en zelfs verloren voorwerpen terugvinden. En dat allemaal vanuit het comfort van je eigen huis. Ga op zoek naar de betekenis van jouw leven en bewandel een nieuwe en verlichte levensweg.

I have always found solace in the cards, as they reveal to me the secrets of the world.

onbekend
Kaartlezen met Lenormand
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €164
cpProgram Kaartlezen met Lenormand
Kaartlezen met Lenormand (Hobby) online cursus
  • Achtergrond en oorsprong van de Lenormandkaarten
  • De verschillende kaarten en hun betekenis
  • Positieve en negatieve aspecten, tijd en archetypen in de kaarten
  • De betekenislijsten en uitgewerkte kaartleggingen
  • Verschillende methoden van De Grote Legging
  • De verborgen kaart
Studeren Kaartlezen met Lenormand (Hobby)

Met de kennis en vaardigheden die je dankzij deze hobbycursus leert, ga je meteen aan de slag. Zo lees jij binnenkort de kaarten van jezelf of vrienden en familie. Vind een antwoord op al jullie vragen en ga zo voor een positieve toekomst!

Kaartlezen met Lenormand (Hobby) studeren
Al onze hobbycursussen zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Met deze cursus train je vooral je spiritualiteit.

Na je inschrijving ga je meteen aan de slag! De digitale cursus staat na ontvangst van je betaling direct op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je snel thuis. Dankzij deze flexibele thuisstudie studeer je waar en wanneer je wilt. Bovendien krijg je een jaar lang online begeleiding van een ervaren docent. Deze professional geeft jou feedback op maat en verschillende tips om al deze technieken snel in de vingers te krijgen.

Je betaalt voor de hobbycursus ‘Kaartlezen met Lenormand’ maar 164.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een docent met jarenlange ervaring en toegang tot ons online leerplatform.

Kaartlezen met Lenormand
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €164

cpStartNewCarreer Kaartlezen met Lenormand. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Kaartlezen met Lenormand

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

cpHomeUSP1
cpHomeUSP2