Graffiti artist, cpProfessionWithFuture

Je interieur opfleuren doe je op verschillende manieren. Met leuke foto’s bijvoorbeeld. Of schilderijen en stickers. Maar ook graffiti is ideaal voor een mooie woonst! Want graffiti, dat is niet alleen maar vandalisme. Deze kleurrijke en flitsende tekeningen zijn échte kunstwerkjes die jouw interieur een gedurfde look geven. Tijdens deze boeiende workshop ontdek je de verschillende manieren waarop je graffitiwerk in je interieur integreert. Je leert de verschillende stijlen kennen en steekt meteen de handen uit de mouwen om jouw ontwerpen in de praktijk om te zetten. Schrijf je nu in en ga voor de perfecte finishing touch!

Art is not freedom from discipline, but disciplined freedom.

John F. Kennedy
Graffiti in je interieur
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €109
cpProgram Graffiti in je interieur
Graffiti in je interieur avondschool
  • Welke soorten graffiti bestaan er
  • De juiste stijl met het juiste interieur matchen
  • Creatieve vormen om graffiti te verwerken in je interieur
  • Figuren, tekeningen, vormen of tags?
  • Moodboard samenstellen en voorbeelden uitwerken
  • Aan de slag met graffiti
Volwassenenonderwijs Graffiti in je interieur

Tijdens deze workshop steek je de handen meteen uit de mouwen en leer je hoe je prachtige graffitidesigns in je interieur kan verwerken. Met al deze info ga je thuis verder aan de slag en voeg je de daad bij het woord. Geef je woonst die stoere touch en ga zo voor een unieke woonst waarmee je iedereen verbaast!

Graffiti in je interieur volwassenenonderwijs

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken! Werk je als begeleider in een dagverblijf of ga je wel eens aan de slag als vrijwilliger tijdens creatieve namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee met de nieuwste informatie en kennis over tal van leuke activiteiten die jij in groep kan uitvoeren.

cpStartingDatesGroupCourse Graffiti in je interieur

De workshop ‘Graffiti in je interieur’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 109.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Graffiti in je interieur
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €109

cpStartNewCarreer Graffiti in je interieur. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Graffiti in je interieur

cpGroupUSP1