Chocolatier, cpProfessionWithFuture

Hou jij van chocolade? Maar wil je graag weten hoe je deze heerlijke lekkernij op verschillende manieren gebruikt en verwerkt? Tijdens deze smaakvolle workshop laat je je creativiteit de vrije loop en ontdek je samen met een ervaren chocolatier hoe je chocolade op verschillende manieren bewerkt om zo steeds een heerlijk resultaat te verkrijgen. Voor iedere zoetebek wat wils dus! Leer hoe je prachtige chocoladeversieringen maakt voor bij diverse desserts of ontdek hoe je verschillende smaken combineert voor een heerlijk resultaat. Eén ding is zeker: jij zal ongelofelijk genieten tijdens deze heerlijke workshop. Een cursus om écht je duimen en vingers bij af te likken.

Eén van de verleidelijkheden van chocolade is dat het je in staat stelt om jezelf te zijn.

onbekend
Creatief met chocolade
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €109
cpProgram Creatief met chocolade
Creatief met chocolade avondschool
  • Op welke manieren bewerk je chocolade
  • Creatief aan de slag met chocolade
  • Welke smaken kan je combineren
  • Chocoladeversieringen maken
  • Chocolade verwerken in je desserts
  • Lekkere chocoladerecepten ontdekken
Volwassenenonderwijs Creatief met chocolade

Tijdens deze workshop steek je de handen meteen uit de mouwen en maak je zelf enkele heerlijke chocoladecreaties die je nadien ook zelf kan proeven en mee naar huis nemen. Met jouw nieuwe skills ga je thuis verder aan de slag. Op die manier laat je je creativiteit de vrije loop en maak je zelf de meest originele en creatieve lekkernijen uit chocolade.

Creatief met chocolade volwassenenonderwijs

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken! Werk je als begeleider in een dagverblijf of ga je wel eens aan de slag als vrijwilliger tijdens creatieve namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee met de nieuwste informatie en kennis over tal van leuke activiteiten die jij in groep kan uitvoeren.

cpStartingDatesGroupCourse Creatief met chocolade

startdataEmpty

De workshop ‘Creatief met chocolade’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 109.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Creatief met chocolade
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €109

cpStartNewCarreer Creatief met chocolade. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Creatief met chocolade

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

cpGroupUSP1
cpGroupUSP2