teachersHeading

Onze school werkt samen met gepassioneerde docenten. Al onze docenten zijn mensen die jouw favoriete hobby al jaren met veel plezier professioneel beoefenen. Zij leren je de kneepjes van het vak zodat jij je talenten ten volle ontwikkelt tijdens je vrije tijd. Wil je zelf je passie met anderen delen? Bekijk dan snel de openstaande vacatures. We zijn steeds op zoek naar nieuwe gemotiveerde lesgevers om ons cursusaanbod uit te breiden.

Sandrine Lambert

gives courseTeachers Gedichten schrijven andTeachersOverview 1 oneMoreCourseTO

vacancies_overview_title

We zoeken nog talent om ons team te versterken. Ben jij de persoon die we zoeken? Wil jij samen met ons onze school verder op de kaart zetten? Maak dan snel een profiel aan op onze website en stuur ons jouw cv!

vacancies_intern

Nog op zoek naar een creatieve en professionele werkplek? Een bedrijf waarin je heel wat verantwoordelijkheid hebt en een team dat je daarin steunt? Begin en eindig je zoektocht bij ons.

vacancies_docent

Wil jij jouw passie graag overbrengen op jonge en minder jonge hobbyisten? Dan willen wij jou als docent. We zijn steeds op zoek naar bevlogen docenten die hun passie met de wereld willen delen.

vacancies_international

Liever internationaal carrière maken? Dat is mogelijk. Onze scholengroep heeft wereldwijde ambities, jij ook? Solliciteer dan snel voor een boeiende internationale functie bij ons.