De missie en visie van onze school

Missie

De Hobbyschool is een betrouwbare aanbieder van hobby-opleidingen op maat van jouw levensstijl. Aan de hand van deze opleidingen bieden we jou de ultieme vrijetijdsbesteding aan. Dat doen we door maximaal in te zetten op toegankelijkheid, talentontwikkeling en vermaak.

Visie

Om jouw vrijetijdsbeleving te maximaliseren, voorziet de Hobbyschool boeiende hobby-opleidingen binnen verschillende, uiteenlopende thema's. Deze opleidingen zijn verrijkende vrijetijdsbestedingen die in een inspirerend en gestructureerd kader plaatsvinden. Bij een hobby-opleiding word je deskundig begeleid door onze gepassioneerde docenten. Zo worden jouw creativiteit, coördinatie, concentratie en overige talenten gestimuleerd tijdens je vrije uren. Dat alles gebeurt met de nadruk op ontspanning, plezier en waardevolle vriendschappen.