eCampus: van en voor onze hobbyisten

De moderne technologie evolueert constant. Daarom blijven we investeren in nieuwe technologieën, zoals onze splinternieuwe online leeromgeving eCampus. Dit online platform is de leidraad doorheen jouw hobbyopleiding. Bovendien doet het dienst als contactmogelijkheid met je docent en vind je er interessante documenten, illustraties en beeldmateriaal.

Vanaf het moment dat je geregistreerd bent, surf je met één klik naar jouw persoonlijk online profiel. Hier pas je eenvoudig je eigen gegevens aan of download je de brochures van de hobbyopleidingen die jouw interesse wekken. De informatie op je online profiel is altijd up-to-date. Superhandig!

OPEN ECAMPUS DOWNLOAD de app

De belangrijkste functies zijn:

Agenda & berichten

In je agenda vind je je rooster terug en via berichten neem je contact op met je docent. Deze antwoordt binnen de 48 uur.

Documenten & links

Je raadpleegt gemakkelijk de documenten die je docent uploadt. Van extra voorbeelden of illustraties tot filmpjes en andere media.

Download eCampus op je smartphone!

Een strak ontwerp, een persoonlijke agenda, veel extra materiaal en de mogelijkheid om met je docent te communiceren: de eCampus app is het perfecte hulpmiddel tijdens jouw hobbyopleiding!

eCampus is ontwikkeld in samenwerking met onze studenten en docenten en brengt innovatieve functies samen om jou altijd en overal te ondersteunen.

Leren doe je voor het plezier. Dankzij onze app ontwikkel je jezelf gemakkelijker dan ooit tevoren! Waar je ook bent, wanneer je zelf wil. Zo simpel is het.

IT-infrastructuur

De beste IT-infrastructuur en begeleiding

Bij ons studeer je op je eigen tempo, wanneer het jou het beste past. De cursussen zijn voor iedereen toegankelijk, ook als je nog geen ervaring hebt binnen een bepaalde sector.

Jouw begeleiding gebeurt via de meest hoogtechnologische servers, IT-infrastructuur en didactische app eCampus vanuit Nederland. Dit leerplatform is volledig ontwikkeld op maat van onze studenten en maakt je van opleiding een bijzondere en aangename ervaring. Dag en nacht staan onze medewerkers daar klaar om je de perfecte studiebegeleiding te geven. Via razendsnelle internetverbindingen log je in op ons studentenplatform en krijg je van daar uit jouw persoonlijke begeleiding. Dankzij deze uitstekende infrastructuur kan je dag en nacht genieten van de online begeleiding.

Deze website dient ter ondersteuning bij het instuderen van je thuiscursus. Op dit platform vind je tal van leuke extra's ter aanvulling van je cursus als didactische filmpjes, interessante artikels, extra cursusmateriaal en illustraties. Ook kan je via dit platform communiceren met je docent. Die geeft je persoonlijke feedback op je ingestuurde taken of een extra woordje uitleg bij een oefening. Kortom: het studentenplatform bevat alle tools om van je opleiding een succes te maken en in spoedtempo je diploma te behalen.

Ben je al student aan onze school en heb je al kennis gemaakt met het nieuwe leerplatform? Laat ons dan zeker je mening weten via het feedbackformulier.