Schrijver, cpProfessionWithFuture

Goed geschreven reisverhalen doen ons allemaal dromen over exotische bestemmingen en dienen vaak als inspiratie om zelf op pad te gaan.

Wil je jouw belevenissen voor jezelf vereeuwigen? Of wil je het thuisfront op de hoogte houden van je ongelooflijke avonturen? Tijdens deze workshop leer je verhalen uitschrijven die de lezer van begin tot einde meesleuren in een kleurrijke draaikolk van onbekende culturen, spannende activiteiten, onbegrijpelijke talen, overheerlijk eten en adembenemende natuurpracht. Een ervaren schrijver geeft je heel wat tips om je eigen reisblog te starten of de pagina's van je reisboekje vol te schrijven. Wie weet wordt je schrijftalent wel opgepikt door de grote massa!

Je volgende bestemming al gekozen? Ik ga op reis en ik neem mee: een pen, een schriftje en een stevige dosis inspiratie!

Het leven is een avontuur dat wacht om te worden vastgelegd in prachtige reisverhalen.

onbekend
  • je onvergetelijke reisavonturen vastleggen op papier
  • je strafste verhalen delen met vrienden en familie
  • een leuke reisblog starten en thuisblijvers inspireren voor hun volgende vakantie
  • alles te weten komen over verhaallijnen, vertelperspectieven, taalgebruik en meer
  • superhandige tips krijgen van een ervaren schrijver
Reisverhalen schrijven
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeVirtual
  • 1 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €69

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Reisverhalen schrijven
Reisverhalen schrijven (hobby) avondschool
  • Inspirerende reisblogs
  • Hoe begin je te schrijven?
  • Over welke gebeurtenissen/indrukken schrijf ik? Waarover beter niet?
  • Een vertelperspectief kiezen
  • De structuur van een goed reisverhaal
  • Chronologische tijdlijn of net niet?
  • Kill your darlings: schrijven is schrappen en verbeteren
  • Het juiste taalgebruik hanteren
  • Feiten en fictie door elkaar halen
Volwassenenonderwijs Reisverhalen schrijven (hobby)
  • Je beheerst alle verhaal- en schrijftechnieken om boeiende en inspirerende reisverhalen te schrijven.
  • Je kan je eigen reisblog opstarten en regelmatig voeden met fijne content.
  • Je weet welke belevenissen en indrukken je lezer kunnen boeien.
Reisverhalen schrijven (hobby) volwassenenonderwijs

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken. Met de tips die je krijgt tijdens deze workshop kan je perfect aan de slag als blogger of copywriter in de toeristische sector!

cpStartingDatesGroupCourse Reisverhalen schrijven

cpTeachers Reisverhalen schrijven

De workshop ‘Reisverhalen schrijven ’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 69.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Reisverhalen schrijven
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeVirtual
  • €69

cpStartNewCarreer Reisverhalen schrijven . cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Reisverhalen schrijven

cpVirtualUSP1