Yoga-instructeur, cpProfessionWithFuture

Een correcte ademhaling is een belangrijk aspect in elke sport. Zo ook voor het beoefenen van yoga. Naast een juiste houding om de flexibiliteit te bevorderen en die stretch van je spieren groter te maken, versterkt ook een juiste ademhaling die voordelen. Bij elke beweging en elke asana hoort tijdig een in-of een uitademing.

Als yogadocent leer je in deze reeks de timing en het tempo van deze ademhalingen. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je klanten. Deze zijn hier vaak door het hectische leven niet bewust van en hebben dus behoefte om hier op geregelde tijdstippen aan herinnerd te worden. Jij zorgt dus voor de nodige begeleiding om de ervaring en de gunstige effecten van yoga te maximaliseren, en tegelijk voor de nodige rust en ontspanning te zorgen.

Breathing in, I calm body and mind. Breathing out, I smile. Dwelling in the present moment, I know this is the only moment

Thich Nhat Hanh
  • de ademhaling van je klanten tijdens yoga beter kunnen bijsturen
  • een intensere fysieke en spirituele ontspanning geven door ritmisch ademen
  • de werking van de asana's verdiepen door een betere ademhaling
  • meer mindfulness in je lessen yoga kunnen verwerken
  • de fitheid van je klanten kunnen bevorderen door de juiste ademtechnieken toe te passen
Pranayama en ademhalingstechnieken
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 3 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • €114€85.50

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Pranayama en ademhalingstechnieken
Pranayama en ademhalingstechnieken avondschool
  • De oorsprong van Yoga
  • Een herhaling van de belangrijkste asana's
  • De correcte ademhaling die bij deze asana's hoort
  • Verschillende ademhalingstechnieken voor yoga
  • De invloed van ademhaling op yogahoudingen
  • Ademhalingstechnieken als onderdeel van meditatie
  • Je klanten wijzen op een correcte houding, ademhaling en deze tijdig corrigeren
  • Zelf flows samenstellen met de nadruk op ademhalingstechnieken
  • Starten als zelfstandige
Volwassenenonderwijs Pranayama en ademhalingstechnieken
  • De juiste ademhalingstechnieken kunnen beheersen tijdens Yoga trainingen.
  • Deze technieken kunnen overbrengen op je klanten in de les.
  • De ademhaling van je klanten kunnen corrigeren en bijsturen.
Pranayama en ademhalingstechnieken volwassenenonderwijs
  • Zelfstandig yoga-instructeur
  • Yoga-instructeur in een wellnesscentrum
  • Yogadocent
  • Bied yogamomenten aan via populaire deeleconomiesites

cpStartingDatesGroupCourse Pranayama en ademhalingstechnieken

startdataEmpty

cpTeachers Pranayama en ademhalingstechnieken

De opleiding Pranayama en ademhalingstechnieken bestaat uit 3 lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. In de lessen krijg je alle yogatechnieken onder de knie met behulp van praktische oefeningen. In het overzicht met de startdata van de opleiding Pranayama en ademhalingstechnieken vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

Het inschrijvingsgeld voor de lessen Pranayama en ademhalingstechnieken bedraagt 114.00 euro. Dit bedrag omvat het uitgebreide lesboek, de professionele begeleiding van een ervaren yogadocent, het gebruik van de lokalen en het examen op het einde van je opleiding. Daarnaast krijg je ook toegang tot het online studentenplatform.

Pranayama en ademhalingstechnieken
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • €114€85.50

cpStartNewCarreer Pranayama en ademhalingstechnieken. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Pranayama en ademhalingstechnieken

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2