Pixel craft, train je geduld pixel per pixel

Pixel craft is een hippe kunstvorm waarbij je kleine vierkante blokjes (of pixels) gebruikt om leuke tekeningen en kleurrijke figuurtjes te maken. Zo krijg je unieke kunstwerkjes zonder verfspatten.

Tijdens deze plezierige hobbyopleiding leer je onder begeleiding van een toffe pixelkunstenaar zelf een pixeltekening uitwerken. Met die kennis ga je dan thuis verder aan de slag, bijvoorbeeld als binnenhuisactiviteit samen met je kinderen op een regenachtige dag. Je geeft pixeltekeningen als origineel cadeau of je gebruikt ze als opvallende versiering in de kinderkamer.

Schrijf je nu in, laat je fantasie de vrije loop en neem je eigen pixeltekening na de les meteen mee naar huis!

Dream in pixels, create in blocks.

onbekend
  • unieke kunstwerkjes uit je mouw schudden
  • een fijne activiteit ontdekken waarmee je samen met je kinderen aan de slag kan
  • originele cadeautjes of unieke versieringen creëren
  • je handvaardigheid en geduld trainen
  • een rustgevende hobby beoefenen
Pixel craft
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €143.99
cpProgram Pixel craft
Pixel craft avondschool
  • Wat is pixel craft?
  • Een tekening of figuur kiezen
  • De kleuren selecteren
  • De pixels leggen
  • De pixels vastzetten
  • Een mooie afwerking
Volwassenenonderwijs Pixel craft

Met de technieken die je tijdens deze hobbyopleiding leert, ga je thuis meteen zelf verder aan de slag. Zo maak jij de meest originele pixel art waarmee jij iedereen verbaast! Laat je creativiteit de vrije loop en creëer tal van originele figuurtjes die je nadien in pixelformaat tot leven wekt! Een boeiende hobby waaraan jouw kinderen ongetwijfeld ook veel plezier zullen beleven!

Pixel craft volwassenenonderwijs
Al onze hobbycursussen zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Met deze cursus train je vooral je creativiteit, geduld en handvaardigheid.

cpStartingDatesGroupCourse Pixel craft

De hobbyopleiding ‘Pixel craft’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

Het inschrijvingsgeld voor deze hobbyopleiding bedraagt slechts 143.99 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Pixel craft
  • cpEducationTypeHobby
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • €143.99

cpStartNewCarreer Pixel craft. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Pixel craft

cpGroupUSP1