Campus Kortrijk (RHIZO Hotelschool)

Senator Coolestraat 1, Kortrijk , BE

freeWifi

Hypermoderne campus

Ruime lokalen

Ligging buiten het centrum

generalInfo

In Kortrijk maken we gebruik van de leslokalen van RHIZO Kortrijk (Hotelschool). In dit spiksplinternieuwe gebouw organiseren we opleidingen van onze school. Tijdens de lessen leer je gegarandeerd heel wat interessante mensen kennen!

Met kleine maatregelen zorgen we samen voor een grote impact. Zo houden we ramen en deuren zoveel mogelijk gesloten en worden de lokalen op een efficiënte manier verlucht en verwarmd. Veel studeerplezier!

trainingAdvice

campusText Gent.

lessonPlanning

lessonPlanningText

Deze moderne campus bereik je eenvoudig via de E17 of de E403. Ook makkelijk te bereiken met de bus. De ingang bevindt zich ter hoogte van de sporthal.

directions

Auto

Kom je langs de E17? Neem dan afrit 2 (Hoog-Kortrijk) en rijd in vijf minuutjes verder tot aan de campus. Kom je langs de andere kant en neem je de E403? Volg dan de bordjes naar de A19 en de R8 (Kortrijk-Zuid). Aan het einde van de R8 bevind je je op 3 minuten van de school. Parkeer je wagen in de straten rondom de campus of op het pleintje aan de kerk.

Bus/Tram

De bushalte (Sint-Elisabethkerk) tegenover de school wordt om het halfuur bediend door buslijn 2.

Trein

Kom je met de trein naar Kortrijk? Wandel dan zo'n 300 meter naar links zodra je het station buitenkomt. Daar vind je de busterminal, waar je lijn 2 neemt richting Lange Munte. Stap af aan halte Sint-Elisabethkerk. De school ligt aan de bushalte.

coursesIn Kortrijk

campusCourseText1 fgroupcourses and cpvirtualclasses. campusCourseText2 homecourse